הסיפור שמאחורי הסטורי.

Social Media Marketing

26 January 2024

3 min read

הסיפור שמאחורי הסטורי.

כולנו מכירים את הטירוף שנוצר סביב story באינסטגרם ובפייסבוק,תיעוד ושיתוף של תמונה או סרטון שנעלמים מן העולם לאחר 24 השעות, בהנחה שלא השארתם אותם בהייליטס כמובן. (למתקשים, אפרט בהמשך).
הסטורי תפס תאוצה בשנים האחרונות, במקור הוא הגיע מהאפליקציה סנאפצ’ט שם הוא לא נחל הצלחה, לאחר מכן פייסבוק החלה לאפשר יצירה של סיפורים בכל הפלטפורמות שבבעלותה, החל מהאינסטגרם, ועד לפייסבוק ולוואטסאפ.
בכל יום ישנם כ-400 מיליון משתמשים שמעלים סטורי חדש לחשבון האינסטגרם שלהם, כאשר כ55% מהמשפיענים משתמשים בסטורי עבור קמפיינים שיווקים.

ריכזנו לכם את כל מה שאתם צריך לדעת על הדרך ליצירת סטורי מוצלח

כל המוסיף גורע
תעלו סטורי בכמות קטנה יחסית, מעל כ-7 סטוריז נחשב ליותר מדי,רוב הצופים נוטים לאבד עניין וזה יוביל לכך שתאבדו צפיות.

מי הנבחר שלכם?
ההיילייטס יגרמו לסטורי שלכם לחיות לנצח, תוכלו לחלק את ההייליטס לקטגוריות עם אייקון ייחודי כראות עיניכם ובכך לשמור את הסטורי בפיד שלכם.

משכו תשומת לב
צרו סטורי מעניין תוך שימוש בפילטרים ואפקטים, בחרו סגנון גופן מתאים, ואל תהססו להשתמש בגיפים ואימוג’ים לחיזוק המסר, גרמו לסטורי שלכם למשוך את תשומת הלב של הצופה.

התוכן הוא המלך
בחרו בקפידה את התוכן אותו אתם מעלים, התוכן צריך להיות רלוונטי,מעניין,ואיכותי, תמונה שצולמה מטושטשת ולא בפוקוס, או סרטון שצולם בזווית לא מחמיאה, לא בהכרח יניבו את התוצאות שתרצו.

שידור חי
בעידן של היום הכל צריך להיות מיידי, אותנטי, וכמה שפחות עשוי, צרו לייבים בסטורי וגרמו לצופה להיות חלק ממה שעובר עליכם באותו רגע.

סקרים
גרמו לצופים שלכם להיות מעורבים ולהרגיש חלק מהסטורי על ידי יצירת סקרים מעניינים והומוריסטים, כך גם תוכלו ללמוד ולהסיק עליהם מידע נוסף.

בומרנג
כולנו מכירים את הסרטון הקצרצר שחוזר על עצמו מספר פעמים, זה אולי נראה לכם טיפשי, אבל אנשים צופים בזה.

תיוגים, האשטגים ומיקום
שימוש בהאשטגים רלוונטים והצגת המיקום שלכם יכולה לגרום גם לאנשים שלא עוקבים אחריכם להיחשף לתכנים שלכם,מהאקספלורר ומנועי החיפוש.

הפניות
הניעו את הצופים שלכם לפעולה, גרמו להם להקליק על קישורים, והובילו אותם להיכנס לפיד שלכם, כך יוכלו להיחשף לתכנים נוספים שיצרתם.

מיקס של תוכן
שלבו בין סרטונים, תמונות וטקסטים, נצלו את כל האופציות שאינסטגרם מאפשרת, כך תוכלו ליצור מגוון של תכנים.

שפה אחידה
השתמשו בשפה אחידה ולכו על קו אחד בעיצוב הפיד שלכם, בחרו בפילטר שאהבתם ועצבו את כל התמונות שלכם איתו,או בחרו אלמנטים קבועים שיופיעו בכל הפרסומים שלכם.

מתי ?
תזמון נכון יכול להשפיע על נתוני החשיפה של הסטורי שלכם, מחקרים מראים כי הכי נכון להעלות בשעות העבודה- 8:00-17:00, אבל תמיד תוכלו לבדוק את הנתונים האישיים של העמוד שלכם כדי להבין מה עובד הכי טוב אצלכם.

לסיכום, אין ספק שהסטורי באינסטגרם הפך להיות הדבר החם ברשת, באמצעות בחירות נכונות ויצירה של תוכן איכותי, תוכלו להפיק הרבה יותר ממה שחשבתם.



תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחבר אלינו למידע נוסף

היי, אנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה