קידום אתרים אורגני מול קמפיין ממומן – יתרונות וחסרונות בולטים

SEO

14 August 2022

3 min read

קידום אתרים אורגני מול קמפיין ממומן – יתרונות וחסרונות בולטים

יתרונות וחסרונותיו של קידום אתרים אורגני (SEO)

קידום אורגני מצריך זמן עבודה של איש ה-SEO, הרבה ידע והבנה בתחום,ובעיקר סבלנות. קידום אורגני משתמש בדרך כלל במספר מצומצם באופן יחסי של מילות מפתח רלוונטיות, אותן הוא משלב במקומות שונים לטובת קידום האתר,ובהן הוא משתמש בכדי להעלות את דירוג האתר והרלוונטיות שלו לקהל היעד.

מכיוון שאין בקידום אורגני משום מודל תשלום כלשהו, המחיר המשולם הוא למעשה על זמן העבודה של המקדם האורגני, או במילים אחרות על השירות שניתן.

קשה עד בלתי אפשרי לאיש ה-SEO להציב יעדי כניסות לאתר או תוצאות כאלו ואחרות, והוא תלוי בגורמים רבים שמשפיעים, חלקם הגדול די ערטילאיים ואף מעורפלים. אם הקידום האורגני הוא טוב ואיכותי, הרי שהיתרון הגדול ביותר של קידום אורגני הוא העובדה שהופעה במקומות הראשונים בדפי תוצאות החיפוש של הגולשים, משמעותה 95% לחיצה על תוצאת החיפוש, ביחס למודעות הממומנות המהוות רק 5% מסך ההקלקות בתוצאות חיפוש בגוגל.

יתרונות וחסרונותיו של קידום ממומן

כאשר מבצעים מחקר נכון של מילות המפתח הרלוונטיות, הרי שיתרונות רבים טמונים בקידום הממומן. כבר הזכרנו את נושא המיידיות, והוא חשוב מאוד, התוצאות מתקבלות בצורה מהירה וניתן לאמוד את הצלחת מסעות הפרסום. יותר מכך, מערכות הפרסום הגדולות והמשפיעות ביותר ברשת, הלא הן גוגל אדוורדס ומערכת הפרסום של פייסבוק, מאפשרות תצוגה מפורטת ועשירה של נתוני קמפיינים, כולל כניסות לאתר, לחיצות על מודעות, חשיפה למודעות ועוד ועוד, כך שמנהל ה- PPC יכול לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, לשנות דברים בכדי לגרום לנתונים להיות טובים יותר, בהתאם לאסטרטגיה שתוכננה וליעדים שנקבעו.

בקידום ממומן העולם הרבה יותר מוחשי, אפשר לקבוע את התקציב הרצוי למסע פרסום, לאילו קהלים בדיוק הוא ייחשף מבחינת פרמטרים של גיל, מין, תחומי עניין וכיוצא בזה, מה יהיה תאריך ההתחלה והסיום של הקמפיין, ועוד אפשרויות אינספור המקלות על המפרסם ומפשטות את העבודה. כמו כן אפשר לבנות דפי נחיתה ולהנחית את הגולשים הלוחצים על מודעות במסע הפרסום בדיוק בדף הנחיתה הרצוי לנו.

חסרון בולט של הקידום הממומן הוא נושא העכשוויות, הווה אומר, כל עוד עכשיו יש קמפיין באוויר, הקידום פועל, אך ברגע שהקמפיין הסתיים, הקידום הסתיים יחד איתו. חיסרון נוסף הוא שבקידום הממומן יש לשלם גם על השירות והעבודה של מנהל ה- PPC בונה הקמפיינים, וגם על הכסף שמושקע בקמפיינים. אך כאמור התוצאות מיידיות ואינן לטווח הארוך, כך שתמיד ניתן להוריד את השאלטר כשנשיג את היעדים שהצבנו.

אז מה יותר טוב ויותר כדאי לאתר שלכם?

קידום אתרים אקטיבי מתקיים כאשר שני המהלכים משיקים ומזינים אחד את השני, וכדי להיות הכי טובים, למלא את היומן בפגישות עם לקוחות, ולמקסם את החשיפה של האתר ברשת, אתם זקוקים לקידום אורגני וממומן גם יחד.

קידום אתרים הוא מדע מדויק ודינאמי, פנו ל- Connvisor על מנת להיות בטוחים שהאתר שלכם מקבל את הקידום האורגני והממומן האיכותיים והטובים ביותר.



תנו לנו להפוך את המותג שלכם להצלחה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

התחבר אלינו למידע נוסף

היי, אנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה